1. Jaká je dodací lhůta?
Čas zpracování: 0-1 pracovní den (pondělí - pátek)
Dodací lhůta: 1-3 pracovní dny (pondělí - pátek)
2. Mohu převzít objednaný produkt osobně?
Osobní odběr není možný! Děkujeme za pochopení!
3. Jak mohu zaplatit za objednaný nábytek?
Můžete si vybrat z těchto způsobů platby: platba na dobírku, platba online kreditní kartou nebo platba bankovním převodem.
4. Je doprava zdarma?
Doručení je bezplatné. ( Podrobné informace naleznete zde https://www.vashome.cz/pages/doprava )
5. Jak mohu objednat?
Objednávku můžete zadat prostřednictvím naší webové stránky nebo e-mailem na adrese info@vashome.cz. Pokud si přejete objednat produkt e-mailem, pošlete nám prosím následující údaje: jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo, zvolený způsob platby, zvolený způsob doručení, číslo a množství produktu. Máte-li jakékoli dotazy, rádi Vám pomůžeme i telefonicky na čísle +421222202228 Pondělí - Pátek 9:00-16:00.
6. Jak zjistím, kde je moje objednávka?
Pro více informací o stavu vaší objednávky volejte +421222202228 nebo napište na info@vashome.cz. Uveďte prosím číslo Vaší objednávky a my Vás budeme informovat o stavu Vaší objednávky a podle možnosti i o předpokládaném čase dodání.
7. Vystavují se firmám faktury s DPH?
Pro firmy s platným IČ DPH vystavujeme fakturu s 0% DPH.
8. Jak mohu zrušit svoji objednávku?
Pokud si z jakéhokoli důvodu přejete svoji objednávku zrušit, můžete tak učinit na telefonním čísle +421222202228 nebo na emailové adrese info@vashome.cz.
9. V kterou denní dobu probíhá doručení?
Snažíme se flexibilně přizpůsobit dobu dodání. V den doručení Vás bude kontaktovat náš kurýr.
10. Co dělat, když je nábytek vadný nebo poškozený?
Pokud zjistíte jakékoli poškození, kontaktujte nás na emailové adrese info@vashome.cz nebo na tel. čísle +421222202228. Přejete-li si nahlásit záruční reklamaci,
vyfoťte poškození a pošlete na adresu info@vashome.cz . Tyto obrázky pošleme dále výrobci a pokusíme se problém vyřešit do 15 až 30 pracovních dnů od podání stížnosti.
11. Co mám dělat, když chci vrátit nábytek?
Přejete-li si vrátit objednaný výrobek, pošlete nám e-mail na adresu info@vashome.cz nebo nám zavolejte na tel. číslo +421222202228. Pro zboží pošleme kurýra do dvou týdnů od nahlášení reklamace. Jakmile se výrobek vrátí na náš sklad a my ověříme, že nebyly porušeny žádné záruční podmínky, vrátíme Vám cenu výrobku na Vámi uvedené číslo bankovního účtu do 72 hodin.