Brzké doručení, vše bez chybičky, řádně zabaleno, šrouby navic
Krásný a kvalitní vozík, obchod bez problémů, rychle dodání, doporučuji
Internetového obchodu www.vashome.cz
Adresa pro komunikaci: Bontour Hungary Kft., Régivám köz 4, 1174 Budapešť, Maďarsko /Prodávající zajišťuje svoz zboží za cenu 250 Kč/
e-mail: info@vashome.cz
Zákazník
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefonní číslo/e-mailová adresa:
Reklamované zboží/služba
Číslo dokladu o koupi nebo záručního listu:
Název:
Datum zakoupení:
Příslušenství:
Popis Závady:
______________________________________________________________________________
Navrhuji aby moje reklamace byla vyřízena následujícím způsobem /požadováno zaškrtněte/:
□Výměna zboží □Oprava zboží □Vrácení peněz □Sleva z kupní ceny □Jiné.................................. ............................
V případě, že bude reklamace vyřízena vrácením peněz a přejete-li si zaslat peníze na bankovní účet uveďte jeho číslo:
.................................................. .................................................. .........................
V .................................... dne: …………………
............................................
Podpis zákazníka
___________________________________________________________________________________________________
Máte-li jakékoli stížnosti, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím následujících kontaktních údajů:
E-mailová adresa: info@vashome.cz
Připravte si prosím fakturu potvrzující nákup (fakturu naleznete také v digitální podobě ve svém e-mailovém účtu), shrňte povahu chyby a řešení, se kterým byste byli spokojeni. V zájmu urychlení vyřízení reklamace, přiložte prosím do e-mailu fotografie poškozeného zboží.